Pagina's

zondag 30 oktober 2016

Kraamkadootjes

Hallo Allemaal,

Vandaag even geen kaartje, maar twee leuke konijnen rammelaars. Deze heb ik gehaakt aan de hand van het patroon van Stip en Haak. Ik heb er een rammelkraal in verwerkt, dus ze rammelen ook echt!
Alles heb ik goed en stevig bevestigd, zodat deze konijntjes ook door de kindjes gebruikt kunnen worden.


Voor het maken van deze rammelaars heb ik gebruik gemaakt van Catania katoen in de kleur mint groen, zalm en ivoor. Ook het restje zwart is van Catania. De veiligheidsoogjes zijn zwart en 6mm.

Naast deze rammelaars ben ik ook nog met een taupe- en petrolkleurige bezig en dan heb ik de kraamkadootjes af voor zolang het duurt..hihi en er ligt nog een ander haakwerkje op mij te wachten om afgemaakt te worden....wat dat is...ja daar moeten jullie nog even geduld voor hebben!

Ik ga vandaag even wandelen met dit prachtige weer en daarna lekker freubelen!

Een fijne zondag allemaal.

Liefs, Kim

10 opmerkingen:

  1. Wat een schattige rammelaars.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kim,
    Wat een ontzettend enige rammelaars en tevens een bijtring, denk ik? Mooi gehaakt. Je Tilda kaartje is ook heel mooi! Prachtige kleuren en die slinger is er ook heel feestelijk bij!
    Ben benieuwd naar je mannenkaarten......
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatjes toevallig is mijn kleindochter ze ook aan het haken groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave en schattige rammelaars, Kim!
    De PaperPassionbeurs ligt in de buurt van het station!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van alle markten thuis, haha Superleuk is dit Kim en handig om van die mooie kraam kadootjes te hebben liggen! Wat een weertje hè! dat lokt ons naar buiten...heerlijk!
    groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De gehaakte rammelaars zijn super schattig,Kim.Mooi gemaakt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim