Pagina's

maandag 24 april 2017

Er is er één jarig Boera Boera!

Hallo Allemaal,

Bedankt voor de leuke reacties die zijn achtergelaten bij mijn blogberichtjes. Ik heb deze met plezier gelezen. Ik ga na het eten even een blogronde maken, ben enkele daagjes niet langs geweest dus ik heb nog wat in te halen.

Afgelopen donderdag heb ik (zoals jullie al weten) samen met mijn moeder een bezoekje gebracht aan de Knotsgekken dagen in Den Bosch. Ondanks dat er wat minder kraampjes stonden hebben we ons goed vermaakt en heb ik leuke aankopen gedaan.
Ik heb enkele diertjes van Eline geshopt en de bijbehorende boom en het hekje, wat kleurtjes embossingspoeder van WOW, plakpareltjes, achtergrond stempeltjes, verjaardagstekst stempel etc.
Het allerleukste en liefste van deze dag is het cadeautje dat ik van mijn moeder kreeg: ze heeft namens haar en mijn pap een stempel laten maken met mijn blognaam, zodat ik deze op de achterkant van mijn creaties kan stempelen!!! Zo lief!! En ze was zelf ook zó enthousiast! Thanks Mam, het was een top dagje!

Nu terug naar mijn creatie. Ik ben aan de slag gegaan met natuurlijk mijn nieuwe malletjes, maar ook met het nieuwe thema op de blog van Hobbyshop de Egel: laat zwart op je kaartje zien!
Nou dat is gelukt, want ik heb als basis gekozen voor zwart en maak gebruik van een leuk dieren tafereeltje.
 Ik heb een vierkante kaart door de helft gesneden waardoor de basis van de kaart een afmeting heeft van 6,75cm x 13.5 cm. Hierop heb ik een laagje wit en design papier gemat. 
Vervolgens heb ik een doily gesneden, een blauwe cirkel met stikrandje en een halve groene cirkel met een grasrand aan de bovenkant. Verder stanste ik een schattig eendje, een lief koetje, twee bloemetjes, ponste twee vlindertjes en gaf ik allen een plaatsje op de cirkel. De cirkel heb ik gedeeltelijk met 3d tape op de kaart geplakt. Daarna stanste ik een label, waarop ik een laagje design papier heb gemat en de feestelijke tekst gestempeld en bewerkt met zwarte embossingspoeder. Door het label haalde ik een mintgroen lintje en plaatste ik schuin onder de doily.
Tot slot heb ik nog wat groene parels en onder de doily een met zwarte embossingsbewerkte tekst toegevoegd.

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
 
Gebruikte materialen:
- Mallen: COL1426 (koe), CR1360 (cirkel met stikrand), COL1428 (eendje), CR1201 (doily), LR0154 (label), PM10002 (gras)

- Stempel: "Er is.. Boera!!" (HT1606), gefeliciteerd (CS0987) 
- Papier: zwart, wit, mint groen, licht blauw, restje geel/oranje/paars/roze
- Design papier: PB7049 (Eline's Babies Blue), restje zwart/wit ruitje
- Overig: zwarte embossingspoeder, gele en groene parels, vlinderponsjes, mint groen lintje.



Verder heb ik nog een leuke mededeling, ik ben winnaar geworden bij The Sketchy Challenge met onderstaande kaart. Altijd leuk!

  Fijne avond.

Liefs Kim

20 opmerkingen:

  1. leuk zijn ze he'die diertjes werk er ook graag mee je kaart is heel leuk geworden.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave creatie met die leuke koe en dat lieve kuikentje!
    Dank je wel voor je deelname bij AnMaCreatief!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaart, de tekst is super grappig.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk met de koe en het kuikentje . Schitterend gemaakt !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een waanzinnig leuk kaartje laat je ons vandaag zien.
    Ook ik heb donderdag een bezoekje gebracht aan de Knotsgekke Kaartendagen. Ik vond deze nieuwe opzet ook wel wat gezelligs hebben.
    Wat lief dat je ouders je hebben verrast met je eigen stempel.
    Gefeliciteerd met je winnende kaartje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Kim,

    Mooie kaart! Supergeinig met de koe en eend. Echt geslaagd op de beurs :)

    Groeten,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel toffe kaart Kim! leuk zo'n naamstempel, lief kadootje van je ouders!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Kim
    Je kaartje is superleuk met deze lieve diertjes en het zwart voegt echt iets toe aan je kaartje.
    Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog en bij het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kim wat is je kaartje enig!!! Het ruitjes papier staat zo leuk bij de grappige koe! Je hebt er een heel leuk tafereeltje van gemaakt! Heerlijk om met nieuwe aankopen te knutselen hè! En wat een lief kado van je ouders een persoonlijke stempel...gaaf!
    Dankjewel voor je prachtige inzending naar Scr@p-Cards Kim!
    Groetjes van Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt met je nieuwe mallen! En gefeliciteerd met je winnende kaartje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is zo leuk met die koe en dan dat lieve eendje er bij, Super!
    En wat leuk je eigen stempel. IK heb er ook één. Lief van je ouders.
    En gefeliciteerd met je winnende kaart, dik verdiend.
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart! Mooi met het label er zo bij Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige verjaardagskaartjes heb je gemaakt met je nieuwe mallen! Lief dat je een stempel met je naam erin kreeg van je moeder. Was vrijdag na Den Bosch geweest...natuurlijk me ook goed vermaakt al vond ik het ook wel jammer dat er minder kraampjes stonden.
    Leuk dat je meedoet bij De Egel.
    Groetjes Marja.
    Dt de egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat lief van je moeder om een persoonlijke stempel cadeau te geven.
    Deze kaart is echt Hollands. Heel erg leuk.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat lief van je moeder om een persoonlijke stempel cadeau te geven.
    Deze kaart is echt Hollands. Heel erg leuk.
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen

  16. Ik was ook die donderdag op de beurs,
    vond het best gezellig !
    Je kaartje is super,
    heel mooi gemaakt ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 'April 32' Challenge bij De Egel !
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Gebruik zwart}

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Kim wat een beauty is jou kaartje dank je wel voor je mooie inzending op het scrap-cards challenge blog liefs DT martine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gezellig tafereeltje Kim ...
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge van Scr@p-Cards.
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel toffe kaart Kim! Leuk dat je nu ook teamlid bent!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim