Pagina's

dinsdag 20 juni 2017

Creative Sketchy Girls: Bingo Juni

Hallo Allemaal,

Het is alweer de 20e van de maand en dus een nieuwe challenge op het blog van Creative Sketchy Girls. Deze maand is het thema "Bingo". Hierbij kies je zelf een horizontale, verticale of diagonale lijn uit om je kaart mee uit te werken. Ik heb gekozen voor de horizontale lijn (Pearls - Flowers - Pink).
Voor het creƫren van deze kaart heb ik gebruik gemaakt van een digi van een van de sporsors. Ik ben aan de slag gegaan met de "Freesia Vase" van SheepSki Design en heb deze ingekleurd met mijn Spectrum Noir Markers.
Roze linnenkarton vormt de basis van de kaart. Hierop matte ik een laagje wit en design papier. Vervolgens sneed ik een roze strook en paars designpapier strook en daarna nog een bredere roze strook, maatje kleiner in het wit en weer een kleiner uit design papier en matte deze. De Freesia digi stanste ik na het inkleuren met mijn markers uit met mijn ovale mal en een maatje groter uit roze papier matte deze. Op 3 gedeeltes van de roze ovale cirkel plakte ik 3d tape (rechterhoek niet) en plakte deze op de kaart. Ik sneed een passend label, matte hier ook een laagje wit en design papier op en stempelde de tekst Hieperdepiep hoera erop, haalde een lintje en bakkerstouw door het gaatje en schoof deze onder de freesia op de kaart.
Verder stanste ik verschillende bloemetjes en takjes en gaf deze een plaatsje rechts onder op de kaart.
De roze bloemetjes bewerkte ik met mijn sparkle pencils voor een glinsterend effect (helaas niet op foto te zien).
Voor de afwerking maakte ik gebruik van enkele kleuren plakpareltjes!

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
 
Gebruikte materialen:
- Mallen: MFD057 (ovaal), COl1323 (bloemetjes), LR0437 (takjes)
-  Digi: Freesia Vase van SheepSki Design
- Stempel: Pl1524 (hieperdepiek hoera)
- Papier: roze, wit, babyroze, lila
- Design papier:PK9135 (Fleurique)
 - Overig: roze paarse en witte pareltjes, sparkle pencil, memento inkt (Lilac posies/angel pink), roze lint, bakkerstouw en Spectrum Noir Markers.
 
Ik ben benieuwd naar jullie bingokeuze kaartjes en naar wat jullie van mijn kaartje vinden!!
Jullie doen toch zeker ook wel mee met deze leuke challenge. 
Ga snel naar het blog van Creative Sketchy Girls en plaats je creatie. Dit kun je doen tot 15 juli. 

Liefs Kim



9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Kim!
    Ook je zomerse kaart hieronder is een plaatje...heb al op facebook voorbij zien komen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart, heel erg leuk met die bloemen en het labeltje. En de digi zo mooi ingekleurd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart in mooie kleuren. Ga zeker mee doen met de bingo.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje! Prachtig in al dat roze. Ik hou daar wel van. Het maakt het echt tot een geheel.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi, met velen bloemen!
    Dankjewel voor je deelname bij CraftAddiction challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Kim, love the layout and colours you've used this is beautiful. You can enter it into my challenge if you like
    Andrea x
    SheepSki Designs
    https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.1923871064519774&type=3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart. Een mooi design, kleuren en details. Bedankt voor je deelname aan onze bloemen challenge bij Addicted to Stamps. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim