Pagina's

zondag 20 augustus 2017

Creative Sketchy Girls - Augustus (lint, kant, touw en/of parels)

Hallo Allemaal,

Vandaag is het alweer de 20e van de maand en dus tijd voor een nieuwe challenge op het blog van Creative Sketchy Girls. Deze maand staat het gebruik van lint, kant, touw en/of parels centraal.
Voor het creëren van deze kaart heb ik gebruik gemaakt van een digi van een van de sporsors. Ik ben aan de slag gegaan met "Lollipop Chibi" van KJ Arting en heb deze ingekleurd met mijn Faber Castell potloden. Ik heb er een labelkaart van gemaakt in een kleurencombinatie die ik zelf niet vaak gebruik. Het was ook een flinke uitdaging voor mij, maar ik ben er best tevreden over...
Deze kaart doet mee aan de volgende challenges: 

Ik ben benieuwd wat jullie uitwerkingen worden met het gebruik van deze attributen en wat jullie van mijn labelkaartje vinden! 
Dus doe allemaal gezellig mee! Dit kan je doen tot 15 september.
Aangezien het niet echt zomerweer is, komen de knutselspulletjes goed van pas! Succes!!

Fijne zondag.

Liefs Kim


17 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje en wat prachtig ingekleurd. Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooie labelkaart Kim! Fijne zondag!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie labelkaart!
    Ik hou wel van die aparte kleurtjes. Als je me blog vanmiddag bezoekt kun je dat wel zien.
    Ik ben ook van plan om Faber Castells aan te schaffen.
    Markers zijn sommige al op :( ik denk dat je met de potloden meer schaduw kunt maken. Uitproberen dus!
    De digi is heel leuk, en mooi ingekleurd.
    Fijne Zondag, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Kim, Leuk label.
    Fijne zondag,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
      Groetjes Nicolette DT

      Verwijderen
  5. Mooi kaartje en wat prachtig ingekleurd. Fijne zondag.


    ดูหนัง

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief kaartje, ik hou van die kleuren!
    leuk dat je meedoet bij onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach....wat een leukerd Kim!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke, vrolijke labelkaart heb je gemaakt Kim! En het lieve plaatje heb je mooi ingekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke labelkaart heb je gemaakt, bedankt voor je deelname aan onze challenge, groetjes Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke vrolijke labelkaart heb je ervan gemaakt Kim. Soms wel eens leuk toch om jezelf uit te dagen met andere kleuren. Hij is mooi hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje Kim! Leuke kleuren ook bij elkaar. Ik doe vast wel weer mee.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig label Kim!
    Leuke kleren en een lief afdrukje dat je heel mooi hebt ingekleurd.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So very sweet, a wonderful creation. Thanks for joining in the Paper Shelter Challenge this time. We hope to see you again soon.


    Hugs, Julie P
    The Paper Shelter DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim