Pagina's

zondag 18 februari 2018

Zwanger!

Goedemorgen Allemaal,

Wat straalt het zonnetje mooi vandaag, ookal is het wel erg fris en moet ik zometeen mijn auto krabben om te gaan werken. Daarna gaan we gezellig uiteten, want vandaag is mijn pap jarig. Het kaartje ligt als start klaar even als de cadeautjes #gezellig!!

Nu eerst even terug naar het kaartje dat ik jullie wil laten zien. Het is een kaartje dat ik gemaakt heb voor onze achterburen die zwanger zijn. Ook dat is een leuke gelegenheid om een kaartje voor te maken, dus ik ben gister even aan de slag gegaan met de nieuwe stempelset (zebra) van Marianne Design.
De basis van de kaart is craft, waarop ik verder gewerkt heb met zwart en wit. Een mooie stoere combinatie. Op het craft matte ik een laagje zwart en design papier en vervolgens een zwart gestipte strook. Daarna stanste ik een wavy round cirkel, twee cirkels en twee keer de decorette. De cirkels matte ik en ik legde de decorette op de kaart, plakte deze vast met plakband en daarop bevestigde ik de cirkel met 3d tape. Ik stempelde het schattige zebraatje, kleurde deze in met mijn faber castell potloden, knipte hem rondom uit en plakte heb met 3d tape op de cirkel. 
Tot slot sneed ik uit craft een banner en stanste ik uit wit papier de letters Zwanger en plakte deze op de banner.
Voor de finishing touch heb ik in de rechthoek 3 zwarte enamel dots geplakt.

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
 
Gebruikte materialen:
- Mallen: CR1360 (cirkel met stikrand), MFD055 (cirkel), CR1417 (letters), CLDR11 (decorette)
- Stempel: EC0170 (zebra)
- Papier: zwart, wit en craft
- Design papier: PK9149 (Do what you want), CA3135 (ziilverpapier)
- Overige: Faber Castel Potloden, zwarte enamel dots (120314 Panduro)
 
Verder ben ik in de top 3 beland met onderstaande kaartje bij Crafty Sentiments.
En ben ik winnaar geworden met onderstaand kaartje bij de Marianne Design Kreadiva's Challenge en ditzelfde kaartje stond bij Stempelsonne in de top 3.
 
Zo nu snel broodjes eten en dan richting mijn werk. 
Blogronde ga ik vandaag helaas niet meer redden en plan ik dat een andere momentje in! 
 
Fijne zondag en alvast een fijne week.

Liefs Kim

36 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stoere zwangerschapskaart Kim, hij is echt leuk geworden! En gefeliciteerd met je gewonnen prijs en je topplaatsje. Altijd leuk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schattig kaartje.
    Gefeliciteerd met je vader.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This card is so beautiful Kim. Very cute image and nice papers.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je vorige kaartjes! Deze is ook weer superleuk! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een enig kaartje heb je gemaakt. De nieuw stempels zijn zo leuk! En helemaal geschikt voor deze gelegenheid. Heb je avonddienst vandaag? Leuk om na je dienst de berichtjes te lezen. Gefeliciteerd met je winnende kaartjes. Altijd een feestje om te ontdekken dat jouw kaart eruit gepikt is. Of het nu random is of echt als mooiste.... het blijft een eer.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een lief kaartje Kim en van harte gefeliciteerd met je winnende kaarten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige zwangerschapskaart, de kleuren zijn ook geweldig!

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke kaart heb je gemaakt Kim.
    Proficiat met je vader.
    En natuurlijk proficiat met zoveel hulde voor je mooie kaartjes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. So cute and beautiful cards! Thank you so much, Kim, for joining the challenge at Scrapping 4fun Challenges that we are sponsoring! Good luck with your entry!
    We have monthly challenges on our Challenge blog Fabrika Fantasy Digis, and we would love to invite you to join us there too. Thank you again!

    DigiClub - You can get as many images as you like

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Onwijs leuke kaart met de zebra, te schattig! Mooi ook in de kleuren die je gebruikt hebt en de zilverkleurige details erachter. Gefeliciteerd met je top 3 notering en winnen van de challenges. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart heb je voor de achterburen gemaakt Kim. Zo lief die zebra en mooie combinatie van design-papier en kraft heb je gebruikt. Gefeliciteerd met je toppertjes, ze zijn ook erg lief allemaal :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart, die combinatie kraft, zwart, wit vind ik ook erg mooi.
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende kaart en gefeliciteerd met je nominaties

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Kim!
    Gefeliciteerd met je winnende kaartjes.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi zoals jij stempel afbeeldingen verwerk op je kaartjes Kim, mooi al die laagjes...ik vind ze prachtig en terecht gewonnen met je fantje top 3 en poesjes! Lief zijn de nieuwe stempeltjes hé! Nog van harte Gefeliciteerd met Paps zijn verjaardag hoor!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattig en stoer kaartje en leuk dat je weer in de prijzen viel
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Drie dierenkaarten op een rij en allemaal mooi!
    Lia, DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Love them all, they are very sweet. Thank you for play with us at Polkadoodles Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een superleuk kaartje ! Ook je winnende kaartjes zijn heel mooi. Welverdiend gewonnen ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gaaf kaartje is het geworden!! Mooi met die subtiele achtergrond en die cirkels erbij. Helemaal af!!
    Fijne zondag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oja, echt een leukerd! Vrijdag heb ik deze stempel ook gekocht,zo lief! En die andere toppers zijn ook al zo schattig. Een fijne verjaardag van je vader vandaag, geniet er van! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Stunning card, love the other cards also
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je bent lekker bezig met je diertjes, wat is deze MD zebra kaart leuk zeg! Succes bij Marianne design Kreadivas en tot de volgende keer, lg Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. what an adorable zebra, you have created a wonderful card. Thanks for playing along with us at Scrapping 4 Fun Challenge.Hope to see you again
    Shylaa DT@S4F
    Adhiraacreations

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schattig kaartje. Leuk met de bubbels er zo achter.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh wat een schattig lief kaartje en wat een bofkont. Gefeliciteerd met je winnende kaarten.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hey Kim, tijd geleden dat je wat plaatste! Hoe is het met je? Toch geen narigheid?
    En heb je gezien dat je nog 1 volger verwijderd zit van de 100??
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super leuke kaart. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Kim beetje laat, hele leuk kaartje is dit.
    Schattig zebraatje.
    Gefeliciteerd met je toppertjes!
    Ben momenteel druk met de tuin 😊.
    Hoe gaat het met jou?
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ook een late reactie van mij ;( Wat een snoezig kaartje is dit geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Kim hoe gaat het met je?
    Maak me zorgen.
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. good thoughts and suggestions to each and every readers through this article.Quality of the content is the main element of the blog and this is the way of writing and ufabet

    BeantwoordenVerwijderen
  33. You can write an article very much. Thank you for making a great article to read.
    ស្លត់អនឡាញ

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim