Pagina's

maandag 29 augustus 2016

Lieve Girafjes!

Hallo Allemaal,

Naast het maken van kaarten vind ik het ontspannend om te haken.
Afgelopen dagen was het erg mooi weer en heb ik heerlijk in de tuin zitten haken.
De girafjes zijn bij mij favoriet. 
Dus even een foto van mijn giraffenbende, hihi
Zijn ze niet schattig??!


Het garen dat ik gebruikt heb is Catania Katoen in de kleuren:
ivoor, zwart, antraciet, oranje, roze, babyroze en lila
Ook heb ik gebruik gemaakt van veiligheidsoogjes.


Fijne dag.

Liefs, Kim

9 opmerkingen:

  1. Ooh, jij haakt dus ook? Ik ook, als ontspanning tussen het kaarten maken door, haha. Ik vind ze eniggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad als ontspanning en afwisseling.. en vind het heerlijk om het mee naar buiten te nemen of lekker op een donkere dag op de bank!

      Groetjes Kim

      Verwijderen
  2. Wat een leuke "bende" Kim. Lief die verschillende kleurtjes. Ook je kaarten hieronder vind ik mooi, je hebt er een "fan" bij hoor ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kim
    Wat zijn ze leuk die giraffenbende, mij lukt het helaas niet om te haken met mijn handen maar ik geniet er altijd van bij anderen.
    Je kaartjes hieronder zijn ook prachtig, gezellig dat je ook bent gaan bloggen.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Kim.

    Leuk dat je mijn blog hebt gevonden. Dank je voor je reactie.
    Ik kon het natuurlijk niet laten om ook bij jou even te komen spieken. Ik wil graag op de hoogte blijven van alle leuke dingen die je maakt, dus je hebt er weer een volger bij.
    Deze gezellige girafjes zien er super leuk uit, en lekker vrolijk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Kim,
    Wat leuk dat je mijn blog bent gaan volgen, ik zie dat je net bent begonnen en heb bij je mooie kaartjes gekeken! Ook je gehaakte giraffen bende zien er super leuk uit! Natuurlijk heb je mij ook als volger erbij en heel veel plezier met je blog!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve giraffenbende, Kim.Je kaartjes zijn ook mooi.Bedankt voor je leuke reactie.Succes met je blog.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Kim, welkom in Blogland! Leuk dat je je creaties met ons wilt delen. En gaaf dat je volger bij me geworden bent. Je girafjes zijn heel leuk en grappig. Ik ben natuurlijk ok volger bij jou geworden. Gezellig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze leuk. Ik had deze vakantie ook altijd een haakwerkje bij mij, terwijl mijn kids dan speelde in de speeltuin haakte ik wat. Een projectje in wording... ik ben je 20 ste volger.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim