Pagina's

zondag 11 september 2016

Getrouwd

Hallo Allemaal,

Een tijdje geleden zijn vrienden van ons getrouwd en daarvoor heb ik kaartje gemaakt. Dat is voor hen altijd leuk als herinnering aan de speciale dag.
De lay-out van de kaart heb ik eerder een keer op pinterest gezien en vond ik passend bij deze gelegenheid.
Als basis maakte ik gebruik van lichtroze parelkarton met daarop een ge-emboste sheet.
Ik sneed een wit groot vierkant uit, waarop ik vervolgens 4 roze kleinere wavy squares plakte met daarop witte hartjes. Op de witte hartjes heb ik kleinere, uit restjes design papier, gestanste hartjes geplakt, waarvan 1 hartje met fluweelpoeder is bewerkt.
Voor de afwerking maakte ik gebruik van een tekststempel "Getrouwd" en roze parels. 


Gebruikte materialen:
- Mallen: MFD073 (wavy square), MFD073 (hartjes
- Stamps: CS0885 (tekst getrouwd)
- Papier: roze parelpapier en wit 
- Design papier: Action
- Overige: roze sparkling fluweerpoeder en roze plakparels.


Fijn avond.


Liefs Kim

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi Kim. is altijd leuk om een persoonlijke kaart
    te maken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi gedaan kim.. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is echt super mooi.
    Het ge-emboste parelmoer papier geeft een mooie, en elegante touch aan je creatie.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim