Pagina's

donderdag 8 juni 2017

Ballerina!

Hallo Allemaal,

Zoals jullie al wisten was ik met een haakprojectje bezig. En daar is ze dan.
Eindelijk heb ik haar in elkaar gezet en kan ik jullie mijn mooie Ballerina laten zien!
Ik ben er trots op, het was een pittig patroon, zowel om te haken als om in elkaar te naaien.
Een vriendinnetje van is zwanger, haar babyshower is inmiddels geweest en dit was mijn cadeautje!
 

 Deze ballerina heb ik gehaakt met Catania Katoen. Ik heb lichtgrijs, offwhite, baby roze en roze gebryukt. Dit patroon is evenals de Cuddly Baby van Mari-Liis Lille! (lilleliis).
Voor deze creatie heb ik gebruik gemaakt van veiligheidsoogjes, zwarte 8mm.
Ik ben benieuwd naar wat jullie van mijn Ballerina vinden.

Vanavond gezellig met mijn zus een eind wandelen (als het droog is) en een theetje drinken!
Fijne dag!

Liefs Kim

15 opmerkingen:

  1. oooh so cute, I would love something like this for my grand daughter, it's gorgeous.xx [aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo schattig Kim. Mooi gehaakt hoor.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind haar eindeloos, Kim...zou willen dat ik zo goed kon haken. Veel plezier met je zus!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat en schatje Kim! Wat een mooie kleuren. Ik doe het je ook niet na! Het zal leuk staan in het kamertje van de baby van je vriendin.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wooooow wat een prachtig gehaakte ballerina Kim....so cute...
    veel wandelplezier
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve ballerina. Ze lijkt wel wat op Angelina ballerina. Komt elke middag om 14.30 op TV. (we hebben hier een kleine fan).
    En ook een super lief babykaartje!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ken de boekjes van Angelina Ballerina en daar lijkt ze inderdaad op. Heel erg mooi! Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattige ballerina Kim!
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. BEELDIG Kim! Die kleurtjes...zo mooi bij elkaar!
    Heel knap gedaan, je kan trots zijn en heeft een ere plek bij je vriendin gekregen, dat weet ik zeker!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. waw zeg, wat een prachtig ballerinaatje!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En we weten dat het een meisje wordt hihi, wat prachtig gehaakt en gemaakt Kim, ik vind het schattig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje.Mag je zeker trots op zijn. Het is dat ze al een plekje heeft anders had ze hier wel mogen wonen :-)
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kadootje heb je zelf gehaakt ! Mag je terecht fier op zijn ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim