Pagina's

donderdag 28 september 2017

Speenkoorden Olaf

Hallo Allemaal,

In mijn vakantie en tussen de bedrijven door heb ik zo nu en dan ook heerlijk zitten haken.
Mijn haakwerkjes gaan mee naar de markt op 8 oktober. Hier sta ik samen met een mede knutselaar met onze kaartjes en haakwerkjes voor de verkoop.
Het blijft wel lastig om de prijsjes te bepalen, want het is natuurlijk gewoon een hobby.

Vandaag laat ik 3 leuke speenkoorden zien met een olifantje er op. Ik heb zelf twee kleurenvarianten gemaakt op de standaard olifant.
Dit patroon is van Cute Dutch, het een speenkoord genaamd Olaf en past perfect bij mijn knuffeldoekje die ik onlangs al getoond heb op mijn blog.
 
Ook voor deze speenkoorden heb ik gebruik gemaakt van het zachte harige garen van Rico Baby Teddy Aran garen in het antraciet. Voor de overige delen (speenkoord, oren en neusje) maakte ik gebruik van Catania garen in de kleuren grijs, babyblauw en -roze. 
De veiligheidsoogjes zijn 6mm kristal.
Momenteel ben ik bezig met een mint groene en zacht gele variant.

Nu aan jullie de vraag, kunnen julllie mij helpen wat ik mag/kan vragen voor deze lieve speenkoorden op de markt? 

Fijne dag.

Liefs Kim

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke speenkoorden! Heel mooi gemaakt! En ja wat moet je daar nu voor vragen, geen idee. Euro of 5? Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er leuk uit. Mooi gemaakt en succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn super deze Olaf speenkoorden. En o zo handig. Ik dacht ook iets van 5€. Veel succes met de verkoop.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze geweldig mooi Kim, ik zou er 5 euro voor vragen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk deze Olaf speenkoordjes Kim...daar zal je zo vanaf zijn op de markt...Succes met de verkoop...
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk Kim.
    Succes met de verkoop. En de prijs? Tussen de 4-5 euro.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo lief die olifantjes ! Veel succes met de verkoop binnenkort ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat lief zeg, die raak je zo kwijt! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze cute. Zal vast goed lopen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim