Pagina's

woensdag 20 september 2017

Creative Sketchy Girls - September (Sketch)

Hallo Allemaal,

Vandaag is het alweer de 20e van de maand en dus tijd voor een nieuwe challenge op het blog van Creative Sketchy Girls. Deze maand maken we gebruik van een leuke sketch.
Voor het maken van deze kaart heb ik gebruik gemaakt van een digi van een van de sporsors. Ik ben aan de slag gegaan met "mijn kat" van Sasayaki Glitter en heb deze ingekleurd met mijn Spectrum Noir Markers.

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges: 
2 sisters on the blog - Bingo (snijmal, bloemen, wit)
Crafting with Friends - Anything goes 
Inky Chicks - Favo kleurencombi 
Little Miss Muffet - Anything Goes 
Kaartjes Inspiratie Challenge - Alles mag (facebook)
Crea Chicky's - Roze 

Ik ben benieuwd wat jullie uitwerkingen worden en wat jullie van de mijne vinden. 
Ga snel naar het blog van Creative Sketchy Girls, kijk na de sketch en doe gezellig mee!
Dit kan je doen tot 15 oktober.
Veel knutselplezier!!

Fijne dag.

Liefs Kim


14 opmerkingen:

  1. Leuk poezenkaartje in roze ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje met een leuke digi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Kim!
    Mooie digi en ook weer supermooi ingekleurd.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk kaartje en een mooie bloem!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Kim en ik vind de afbeelding héél mooi ingekleurd. Prachtig die plooien in haar jurk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Kim, wat een leuk kaart heb je gemaakt. Mooi rose precies zoals we in onze challenge van Creachicky's vragen. Dank je wel dat je meedoet en veel succes. Gr. DT-lid Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuke kaart Kim.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf kaartje met een leuke schets, Kim!
    Dank je wel voor je deelname bij LMMS.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Kim...de sketch heel leuk uitgewerkt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Kim.
    Leuke sketch.
    Groetjes en een fijn weekend,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim