Pagina's

maandag 18 september 2017

Muisjes #1

Hallo Allemaal,

De vakantie is na vandaag weer voorbij, dus is het weer tijd om aan het werk te gaan morgen. 
De tijd vliegt voorbij, helaas!
Ondanks het feit dat er toch verschillende berichtjes van mij verschenen op mijn blog, waren wij er even 15 daagjes tussenuit naar het prachtige Corfu.
Heerlijk hebben we daar genoten van het zonnetje, de zee, de kiezelstranden, de mooie baaitjes, het lekkere eten en ga zo nog maar even door. Ook heb ik tussendoor af en toe lekker zitten haken.
Kortom we hebben het samen heerlijk gehad en genoten.

We nemen eigenlijk altijd een kleinigheidje mee voor onze ouders en zus. Dit jaar dus ook. 
Nadat we deze hadden afgegeven, werden wij zelf ook verrast met een klein kadootje!
Hoe leuk is dat! Ik kreeg een prachtig roze bolletje garen en het muismalletje van Marianne Design.
JEEEEJ ik was helemaal blij en wilde er dan ook erg graag mee aan de slag. 
Dit is het resultaat geworden. Ik ben er blij mee. Wat vinden jullie ervan? 
(de foto is een beetje donker en zijn de kleuren helaas niet zo goed te zien! Komt doordat ik de foto in de avond met lampenlicht heb gemaakt)
Alle materialen die ik voor deze kaart heb gebruikt zijn van Marianne Design. De basis van deze kaart wordt gevormd door een A5 zilvergrijze kaart. Hierop heb ik twee designpapiertjes op gemat en over de middennaad een mooie randmal verwerkt. 
Vervolgens heb ik 3 muisjes gestanst en deze op verschillende wijze op de kaart geplakt, enkele onderdelen heb ik van 3d tape voorzien om een mooier effect te creëren. Het middelste muisje heb ik een kroontje en een cactus gegeven.
Tot slot stempelde ik met versamark de tekst gefeliciteerd op de kaart, bestrooide deze met zwarte embossingspoeder en verhitte deze. Ter afwerking heb ik enkele enamel dots rond de tekst geplakt.

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Marianne Design Kreadivas - Challenge 38
Marianne Design Divas - Challenge 21
  
 
Gebruikte materialen:
- Mallen:COL1437 (muisjes), CR1413 (cactus), LR0476 (kroontje)
- Stempel: KJ1701 (gefeliciteerd)
- Papier: grijs, groen, bruin, restjes zwart, roze, zand.
- Design papier: PB7047 (Eliine's peach & mint)
- Overige: PL4511 (Enamel Dots 'Cold as Ice'), zwarte embossingspoeder en witte fineliner

Ik zie dat ik nog maar 17 volgers nodig heb en dat mijn Candy er dan uit gaat!! 
Leuke reacties hebben jullie achtergelaten op mijn posts. Ik ga zometeen ook gezellig een blog ronde maken, dan lekker voor de buis GTST kijken, misschien beetje haken en lekker op tijd m'n bedje in.

Fijne avond.

Liefs Kim

14 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk vakantie heb je gehad zo te lezen. Sterkte morgen met werken. En je kaart is weer zo leuk, wat een verassing om die mal te krijgen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is zo mooi en gezellig die drie muisjes samen. Wat zou ik die ook graag kado krijgen! Ze weten met wat ze je blij kunnen maken ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk naar Corfu...en ja dan is het weer wennen aan het ritme. Maar wat een mooi cadeau kreeg je! Die muisjes zijn zo ontzettend leuk! EN je kaart is heel gaaf. We zullen vast nog meer kaartjes met muisjes zien bij jou.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah schattig dat kaartje! Wat ik ook zo leuk vind, is dat de muisjes uitsteken. Dat maakt de kaart extra speels.
    Succes morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel erg leuk kaartje. Wat leuk dat je verrast werd met deze leuke muizen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke kaart! mooi gemaakt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat schattig met de muisjes Kim.
    Je hebt een mooie kaart gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele leuke kaart en die muisjes zijn schattig!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kaart heb je gemaakt met deze schattige muisjes!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt weer een schattig kaartje gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Onwijs leuk kaartje, de muisjes zijn super! En fijn dat jullie vakantie zo heerlijk was! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Kim,
    Wat een leuk kaartje! Super kado van je zus ;)
    Geniet van je kado :)
    Fijn weekend. Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super cute make. Thank you for joining us at Crafty Animals. Hugs Traci DT xx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim