Pagina's

maandag 16 oktober 2017

Een Superleuke en Gezellige verjaardag!

Hallo Allemaal,

Welkom aan mijn nieuwe volgster; Larissa!
Wat gezellig dat je mij bent gaan volgen! Nog 16 te gaan en dan gaat mijn bovenstaande Candy eruit! Dus doe allemaal gezellig mee en geef het door aan je blogdinnen!

Vorige week zondag heb ik samen met een vriendinnetje op een markt gestaan met onze kaartjes en haakwerkjes. Helaas was dit niet echt een verkoopmarkt, maar meer een markt die bezocht werd door hobbyisten om ideeën op te doen.
We hebben wel wat verkocht, maar niet super veel. Dus op naar de kerstmarkt. Hopelijk verloopt deze beter qua verkoop. Iemand nog tips voor een andere markt??
Dit was onze kraam. Rechter gedeelte waren mijn creatiefjes en links die van mijn vriendinnetje.


Vandaag laat ik jullie een kaartje gezien die ik gemaakt heb voor een kinderverjaardag! Deze kaart had ik ook mee naar de markt en is wel verkocht! Helaas is de foto niet scherp.. vind ik jammer.
Maar omdat ik hem zo leuk vind en nog niet aan jullie had laten zien wil ik hem hier toch graag tonen.
De basis wordt gevormd door een mintgroene vierkante kaart met een laagje wit en design papier erop gemat.
Daarna heb ik de prachtige design cirkel gestanst, een gouden en design basis cirkel voor in het middelpunt. Vervolgens ben ik schattige beertjes gaan stansen en het lieve Cuddly Kim meisje.
Deze heb ik de juiste plaats gegeven op de kaart naar mijn idee en toen met 3d tape bevestigd.
Op de design cirkel stempelde ik de tekst: Een Superleuke en gezellige verjaardag.
Verder bracht ik nog enkele details op het meisje en de beertjes aan met een witte fineliner en voegde ik witte en oranje pareltjes toe op de kaart.

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
- Mallen: LR0474 Kim's Buddies), CR1414 (design cirkel + cirkel), Col1422 (beertjes),
- Stempel: CS0987 (superleuke en gezellige verjaardag)
- Papier: mintgroen, wit, bruintinten, restjes zwart, huidskleur, zand, legergroen.
- Design papier: PK9148 (Boho Summer), CA3134 (goud)
- Overige: CA3131 (witte parels), witte fineliner, oranje parels

Ik vind hem zelf erg leuk geworden. Ben benieuwd naar jullie reacties.
Verder is mijn kerstkaartje design team favoriet bij Sweet Stampers Challenge geworden en in de top 3 bij Kleuren met Potloden beland.

Fijne avond. 
Ga zo lekker nog even een eindje wandelen en genieten van het lekkere weer. Prachtig was het vandaag he, en dat in oktober! Heerlijk!! Morgen ga ik weer een blogronde maken!

Liefs Kim

23 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaartjes!
    Zo' n marktje is gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kraampje, jammer dat de verkoop wat tegen viel, fijn dat jullie er nog met zijn tweetjes stonden, is alvast gezellig...
    mooi kaartje, en leuk zo'n toppertje!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kraampje hadden jullie op het marktje Kim, jammer dat de verkoop tegenviel, maar ach dan volgende keer beter...
    Je kaartje is prachtig heel lief stempeltje met het meissie en die schattige beertjes erop
    En gefeliciteerd met je topplaatsje, prachtig kaartje was dat ook...genet er maar lekker van

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aan je verzorgde kraam met leuke spulletjes heeft het in ieder geval niet gelegen Kim, jammer dat je niet goed verkocht hebt. Hopen dat de kerstmarkt beter gaat.
    Dit kaartje ziet er erg leuk uit.
    Proficiat met je dubbele topper...het is dan ook een schatje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer dat jullie niey zo'n geweldige verkoop hadden. is altijd jammer. maar er zijn veel mensen die zelf niet creatief zijn sdie het mooie niet zien van zelf gemakte spullen! En dan zijn er de mensen die zelf maken... Die willen zelf aan de slag. IK vind je kaart supermooi! heel leuk gemaakt. de kleine beertjes zijn echt geweldig mooi. Gefeliciteerd met je succesje. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke kraam hadden jullie Kim.....jammer dat de verkoop minder was. Je kaart is prachtig.....heel erg leuk gedaan met de beertjes!
    Gefeliciteerd met je top plekje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aan jullie gezellige kraam heeft het zeker niet gelegen Kim. Wel jammer dat de verkoop minder was maar dan kun je op je gemak verder aanvullen voor de kerstmarkt.
    Je kaart is een dotje, heel lief en gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi kaartje met het Kim's buddies meisje en de kleine beertjes erbij! Je naamgenootje hihi Jammer dat het meer een kijk dan koop markt was, aan de kraam heeft het niet gelegen, wat ziet het er gezellig uit!!! gefeliciteerd met je kerstkaartje hoor, altijd leuk!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jullie kraampje zag er prachtig uit Kim. Jammer dat de verkoop wat tegenviel.
    Je kaart is een schatje, zo leuk voor een klein meisje, en gefeliciteerd met je favoriet!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jullie gezamelijke kraam ziet er wel heel erg gezellig uit. Jammer dat jullie niet zo veel hebben kunnen verkopen.
    Het kaartje dat je ons vandaag laat zien is echt een leukerd. Het meisje en haar beertje staan mooi de spotlight van je kaartje.
    Gefeliciteerd met je winnende kaartje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart! Je achtergrond papier is ook zo leuk Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke verjaardagskaart!
    Mooi aangekleed.De beertjes zijn cute.
    Gezellig zo'n kraampje. Jammer dat de verkoop wat tegen viel. Hier organiseren ze vaak bij het winkelcentrum een braderie. Misschien een idee,en hebben ze dat bij jullie ook!
    Op naar de kerstmarkt, dat gaat vast beter.
    Gefeliciteerd met je toppertje!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke verjaardagskaart Kim!
    Jullie hadden een heel gezellig kraampje ingericht,jammer dat je niet veel verkocht hebt. Volgende keer beter.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aan je kraam heeft het zeker net gelegen. Ziet er mooi strak uit. Jammer van de verkoop. Tips voor een andere markt heb ik helaas niet voor je. Je kaart is erg leuk en ook weer met 2 kaarten in de prijzen gevallen, leuk!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jammer is dat dan hè Kim, heb je zulke mooie spullejes en dan verkoopt het niet echt, maar volgende keer beter toch.
    Je kaart is prachtig, wat een lief meisje staat erop.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fantastic card,great image and fab use of dies,perfect for our challenge...thank you for joining us ta AUD SENTIMENTS CHALLENGE,hope to see you again
    Željka DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jammer Kim dat de verkoop zo is tegen gevallen,aan de mooie spulletjes heeft het niet gelegen.Mooi kaartje heb je gemaakt.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ziet het er gezellig uit jullie marktkraampje! Ik had zeker wat bij je gekocht, die gehaakte poppetjes zijn zo schattig! En met twee nieuwe wereldburgers op komst op mijn werk... Lijkt me lastig op een markt staan, je betaalt vaak ook al een bedrag voor de kraam en dan moet je nog verkopen. Maar ik hoop dat je veel succes heb op de kerstmarkt, wel heel gezellig! Je kaart is een toppertje! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Kim,
    Ja, dat lijkt mij nou ook zo jammer, om weinig te verkopen. Ik ga op 16 december op een wintermarkt staan en ik heb geen idee wat mensen kopen.
    Het is voor mij de allereerste keer, dus afwachten. Ik zal je laten weten of ik wat verkocht heb en wat er dan verkocht wordt. Ik kreeg ook tips op mijn vraag op mijn blog. Je zou even kunnen kijken, misschien zit er voor jou ook een goede tip bij.
    Je kaartje is inderdaad erg leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Cute work of art Kim, sorry I have not been here much as I have been sick.xx [aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen
  21. We hebben dan wel niet veel verkocht. Maar ik vond het erg gezellig en we hadden een mooi kraampje.
    Liefs Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Superleuke kaartjes Kim. En mooi marktstandje ook ! Toch goed dat je 'iets' hebt kunnen verkopen als was het geen koopmarkt. Hopelijk heb je dan wel ook geen stageld moeten betalen :) Ik zoek ook nog steeds naar een manier om mijn kaartjes te verkopen. Altijd leuk om een beetje van het geïnvesteerde geld aan hobbyspulletjes terug te verdienen :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Simply stunning!
    Thank you for sharing with us here at Marianne Kreadivas!
    xx Nela

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim