Pagina's

maandag 23 oktober 2017

Muisje #2

Hallo Allemaal,

Bedankt voor jullie lieve en leuke reacties op mijn blogberichten. Ik lees deze met veel plezier. Vandaag laat ik jullie een verjaardagskaartje met een lief muisje zien.
Het is een simpel kaartje geworden, maar ik vind hem eigenlijk wel erg leuk geworden.
 

De basis van deze kaart wordt gevormd door een blauwe a4 kaart met een laagje wit en design papier heb gemat. Daarna heb ik een strook rood design papier gesneden en over de breedte van de kaart geplakt. Daarna heb ik twee vierkanten, het muisje, de vlaggenlijn en het kroontje gestanst. Tot slot ponste ik een bruine sierrand en plakte deze op de rode strook. Vervolgens plakte ik de witte vierkant, design vierkant en het muisje op de kaart boven de sierrand met 3d tape. Vervolgens plakte ik de vlaggenlijn op en enkele enamel dots. Natuurlijk mag er een passende tekst niet ontbreken en koos ik ervoor om hieper de piep langs het muisje te stempelen.
Het muisje maakte ik af met enkele details die ik getekend heb met een witte fineliner.

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:

- Mallen:COL1437 (muisje), CR1359 (vierkant stikrand), 6002/0277 (vlaggenlijn), LR0476 (kroontje)
- Stempel: HT1602 (hieper de piep)
- Papier: blauw, bruin, roze, zwart, wit
- Design papier: PB7046 (Eline's witer pastels), CA3134 (goud)
- Overige: witte fineliner, PL4510 (Gold & Silver enamels dots)

Zo nog even haken, dan een bolletje haakgaren bij halen en lekker op de thee bij mama. 
Mama ga ik vanmiddag leren haken.. Ik ben benieuwd naar hoe het gaat verlopen.
Nu eerst even langs jullie blogs om te kijken naar de creaties die jullie hebben gemaakt de afgelopen dagen.

Fijne dag allemaal!

Liefs Kim

16 opmerkingen:

  1. This is stunning! What gorgeous colours! I love the mouse.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd Kim. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is lief met het muisje Kim.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaahhh schattig!
    Die muizen zijn ook zo leuk. Simpele kaart maar zeker mooi, vooral ook het design papier.
    Veel plezier, en lol met les geven!
    Fijne week en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje. Mijn moeder heeft van de week de muisjes ook gekocht, zo leuk! Binnenkort gaan we samen aan de freubel.
    Fijne middag, hopelijk vind je moeder het haken leuk?!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje, Kim!
    Wat leuk dat jij je moeder gaat leren hanken....meestal is het andersom!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk muizenkaartje en gezellig een haakonderonsje met de mama ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is weer schattig! Echt leuk die muisjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje Kim. En leuk dat jij je moeder gaat leren haken, is het gelukt?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk kaartje Kim...en weer dat schattige muisje erop.dat maakt zo een kaartje gelijk vrolijk..
    succes met de haakles bij je mama...ik ben benieuwd wat het gaat worden...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is zeker wel een leuk kaartje geworden.
    Het vrolijke muisje zorgt voor een extra feestelijke touch aan je creatie.
    Heb je je moeder nog wat kunnen bijleren vandaag?

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk muisje is het geworden Kim!! Dat kroontje maakt het helemaal af.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card! Full of joy and sooo cute! Kisses, my friend.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim