Pagina's

maandag 13 november 2017

Boera Boera #2

Goedemorgen Allemaal,

Door omstandigheden ben ik helaas niet eerder toegekomen aan het posten van een nieuw blogbericht.
Maar nu heb ik even een gaatje tussen de bedrijven door en plaats ik een kaartje dat ik onlangs gemaakt heb voor de verjaardag van mijn neefje.
Ik vind het altijd lastig om een mannenkaartje te maken, maar vond het nu wel leuk om weer eens dat schattige koetje te gebruiken.
Als basis van deze kaart heb ik gebruik gemaakt van een craft kleurige kaart, waarop ik zoals gewoonlijk een laagje wit en design papier heb gemat. Vervolgens ben ik verschillende onderdelen gaan stansen voor een mooi tafereeltje; de koe, de boom, het gras en het hekje.
Nadat ik alle onderdelen in elkaar had geplakt, heb ik ze naar wens op de kaart bevestigd.
Met een witte fineliner heb ik enkele details aangebracht op het koetje en met een zwarte fineliner tekende ik een sierrand op het blauwe design papier.
Tot slot heb ik nog een bijpassende tekst gestempeld op de kaart: Er is er één jarig Boera, Boera! 

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:

Gebruikte materialen:
- Mallen: COL1426 (koe), Col1423 (hek), COL1424 (boom)
- Stempel: HT1606 (Er is er een jarig, boera boera)
- Papier: blauw, wit, zwart, groen, bruin, rood en roze
- Design papier: PK9135 (Fleurique)
- Overige: witte en zwarte fineliner.

Mijn kerstkaartje is in de top 3 beland bij the Sketchy Challenge. Altijd leuk!
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden en ga nu even lekker snuffelen op jullie blog en ideetjes op doen.
Vanmiddag ga ik lekker uitwaaien in Scheveningen!! 

Fijne dag.

Liefs Kim

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Kim met het koetje in de hoofdrol en prachtige boom! Ook je getekende accentjes zijn hartstikke mooi!!! En het is hobby een kaart maken en plaatsten, geen werk toch! En soms zijn er idd. andere dingen!
    Heerlijk uitwaaien in Scheveningen en als het weer zo blijft is dat niet verkeerd...veel plezier!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk, leuk kaartje.
    een heel mooi landelijk tafereeltje.
    Super gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijke koe kaart!
    Je boom is ook erg mooi geworden met de verschillende kleur tonen.
    Gefeliciteerd met kerstkaart!
    Veel plezier met uitwaaien en geniet van het zonnetje.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een leuke kaart met deze koe. En veel plezier vandaag.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart en gefeliciteerd met je top 3 van je andere kaartje :) groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart met dat koeientafereeltje, Kim!
    Proficiat met je winnende kaartje.
    Was het lekker uitwaaien in Scheveningen?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love this cow and the cute scene you created.
    Thank you for joining us at the Crafty Sentiments Designs challenge and I hope you'll be back again soon.
    Marilyn S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Kim!
    Vind het ook altijd moeilijk mannen/jongenskaarten te maken.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke vrolijke verjaardagskaart Kim en ook nu gefeliciteerd met je top3 plek bij The Sketchy Challenge.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. How cute!!! Thank you so much for joining us at Inspiration Destination. Good luck!!! Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel lief kaartje met dat koetje! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart Kim!! Dat koetje blijft super leuk. Mooi ook die verschillende tinten groen in de boom.
    Gefeliciteerd met je topplekje.Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card -love the dies you have used.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super cute card, your die work is amazing! Thanks for joining us at 7 Kids!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim