Pagina's

dinsdag 7 november 2017

Gastdesigner Cheerful Sketches

Hallo Allemaal,

Vorige week ben ik met mama naar de Kreadoe beurs geweest! Het was een zeer geslaagde dag met vele leuke aankoopjes en vol ideeën! Binnekort komen daar enkele creaties van op mijn blog!!

Maar vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik heb mogen maken als gastdesigner voor Cheerful Sketches. Dit omdat ik in de top 3 beland ben bij de vorige challenge.
Het was leuk om met deze sketch en digi aan de slag te gaan.
De digi had een beetje een herfstachtig thema en daardoor wilde ik ook aan de slag gaan met het herfstpapier van Marianne Design en de bijpassende dierenmalletjes. Dit is gelukt en de kaart heeft denk ik ook al een bestemming.
Als basis heb ik taupe kleurig linnen karton gebruikt en daarop een laagje wit en design papier gemat.
Daarna heb ik de sketch onderdelen gesneden en de design cirkel, cirkels en ovalen gestanst.
De digi heb ik ingekleurd met mijn Spectrum Noir markers en bevestigd op de taupe kleurige overale vorm. Allemaal onderdelen heb ik volgens de sketch geplakt en vervolgens heb ik de kaart aangekleed met twee lieve herfstdiertjes; de egel en de eekhoorn en een leuke verjaardagssticker in taupe kleur van de Hema. In de rechterhoek plakte ik nog twee gouden enamel sterretjes.

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:

Gebruikte materialen:
- Mallen:LR0430 (Design cirkel), COL1368 (egel), COL1410 (eekhoorn), MFD057 (ovaal), MFD055 (cirkel)
- Digi: Bugaboo
- Papier:taupe, wit, bruin, zand
- Design papier: PK9138 (Canadian Fall)
- Overige:PL4510 (Gold & Silver), sticker Happy Birthday (Hema), witte fineliner

Vandaag nog één dagje werken en dan heb ik heerlijk twee weekjes vrij!! Gaan we samen gezellig relaxen en wat leuke dingetjes doen!
Ook breng ik dan gezellig bezoekjes aan jullie blogs!

Nog 14 volgers en mijn candy gaat eruit!! Doen jullie allemaal al mee en hebben jullie hem op je eigen blog geplaatst?!?! Dankjewel!!

Fijne dag allemaal!

Liefs Kim

22 opmerkingen:

  1. Love your card. Beautiful colours.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig herfstkaartje!
    Mooie warme kleuren.
    Grappig hoe de diertjes op de kaart zitten.
    Heel leuk gedaan!
    Fijne 2 weken toegewenst en veel knutselplezier😉.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Kim,

    dat is een geweldige kaart geworden. Erg leuk die Eline beestjes erbij!!!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige herfstkaart Kim!!!
    Je hebt de sketch heel mooi verwerkt, zo leuk altijd om te zien dat iedereen toch zijn eigen draai geeft aan zo'n zelfde sketch!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje en wat een mooie digi Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke kaart Kim. Ik heb ook bijna 2 weken vakantie.
    Leuk vooruit zicht.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief kaartje heb je gemaakt.
    Leuk hoe je de diertjes erbij gebruikt hebt, schattig zijn ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart met dat nieuwsgierige egeltje. Mooi ingekleurd afdrukje ook Kim. Geniet van je vakantie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje Kim...zo leuk gedaan met de diertjes! Nog even en je hebt 100 volgers.....succes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card.
    Thank you for joining us over at Scrapping4FunChallenges.
    Kelly (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely card.
    Thank you for sharing with us at Scrapping4fun Challenges.
    Priya-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Great project.
    Love all the pretty elements.
    Thank you for playing with Scrapping4fun.
    Majda, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Kim!
    Leuk om de diertjes er nog bij te verwerken op je kaart.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En ook jij hebt een andere digi dan andere gastdesigners. Heel leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super leuke herfstkaart, bedankt voor het meedoen aan de challenge van de Crea Chicky's.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is gorgeous such lovely colours, image and design thank you for joining our challenge at Addicted to Stamps
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sweet card and lovely colors. Thanks for sharing it with us at Scrapping4fun.
    Miroslava DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Was vast gezellig op de Kreadoe.( Ik was er ook en vond het een feestje.) Prachtig kaartje heb je gemaakt.(DTmember Creachicky's)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooi herfstkaartje is het geworden Kim!! En nu lekker relaxen en knutselen met al de schatten die je verzamelt hebt op de kreadoe.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a beautiful card, Kim. I love the pretty girl! Kisses, my friend.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim