Pagina's

zondag 2 juli 2017

Dragonfly Dreams Challenge - Anything Goes

Hallo Allemaal,

Vandaag is het weer de eerste zondag van de maand en dus een nieuwe challenge op het blog van Dragonfly Dreams
Deze maand is het thema Anything Goes! Jullie doen toch zeker wel mee!
Anything goes is altijd fijn, hierbij kun je zelf aan de slag met hetgeen dat je graag wilt. Voor het maken van de inspiratiekaart voor jullie heb ik gebruik gemaakt van de sketch van Die Sketch Tanten. Wel heb ik deze sketch 180 graden gedraaid.
Mijn inspiratiekaartje plaats ik hieronder en ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden!

De digi die ik heb gebruikt is van Young Marguerite.


Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Die Sketch Tanten - Challenge 33 Sketch
Inspiration Destination - Anything Goes

Succes!

Fijne zondag!

Nog twee nachtjes slapen en dan is het eindelijk zo ver en ga ik naar Mr. Robbie Williams!!
 Hoe cool is dat, ik kan bijna niet meer wachten, zoveel zin heb ik erin!!!
Gaat iemand van jullie toevallig ook?? Dan alvast veel plezier!!

Liefs Kim

17 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig DT kaartje Kim, zo fijntjes en een
    hele lieve uitstraling! Jij hebt zin in dinsdag zeg!!!
    Onwijs veel plezier Mr. Robbie
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, ganz wundervoll! Deine Karte gefällt mir sehr gut.
    Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Sketch-Tanten und den Sweet Stampers.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief inspiratie kaartje Kim. Heel feestelijk in deze mooie zachte kleuren!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaart.. en naar Robbie? aaaaah.. heb je nog een plekje over? :) gaaf hoor! heel veel plezier. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke vrolijke kaart!
    Schattige Digi.
    Veel plezier bij Robbi Williams!
    High five 👋!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf kaartje, Kim...mooi gekleurd, lieve kleurtjes en leuke details.
    Geniet van Robbie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel lief kaartje Kim. En heel veel plezier bij Robbie Williams. Waar speelt ie?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een dot van een kaart Kim! Lieve kleurtjes heb je gebruikt!

    Hier ziet nu iemand groen en geel van jaloezie;).... wat ontzettend gaaf dat je naar Robbie Williams gaat!
    Heel veel plezier en graag een verslag :) :).
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a lovely card.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers Challenge and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Kim, wat een dotje van een kaart en wat een mooie blommekes, prachtig gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaartje is lekker zoet, met de mooie zachte kleurtjes. Helemaal leuk!!!
    Ik ga snel eens ff spieken bij Dragonfly dreams challenge.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel lief kaartje heb je gemaakt! En wat gaaf naar Robbie Williams!! Geniet ervan!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lief kaartje Kim!...heel mooi in deze zachte kleurtjes.
    Veel plezier dinsdag .
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi kaartje Kim (de vorige ook, 'k ben helemaal weg van die kleuren)
    Nog één nachtje... dan mag je. Geniet ervan!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Eine wunderschöne Karte.
    Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Sketch-Tanten und den Sweet Stampers.
    Liebe Grüße, Daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Very beautiful and pretty colours. Cute image too!

    Thanks for playing along with our Sketch Aunts Challenge and good luck!

    Hugs
    Doris

    *DT* Die Sketchtanten
    Kleido’s BastelStüble
    Blog-owner Do-Al(l) Kreatives (#7 – Cool Wet – a small cool/refreshment due?)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Your card is wonderful
    Thanks for joining us at Sketch Tanten and Sweet Stampers
    Hugs anja

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim