Pagina's

maandag 17 juli 2017

Eendje voor Jou!

Hallo Allemaal,

Allereerst welkom aan Marja, een nieuwe volgster! Gezellig!
Het probleem met mijn fiets is ook weer opgelost, het achterwiel moet geheel opnieuw gespaakt worden., gelukkig viel dit nog onder de garantie! Is weer een meevallertje.

Vandaag laat ik een verjaardagskaartje zien die ik afgelopen woensdag gemaakt heb, terwijl de regen maar tegen het raam bleef tikken. Jeejtje wat viel het erg uit he, pas halverwege de middag werd het droog.. pff, maar dat betekent wel een lekker hobbymoment.
De nieuwe sketch van Knutsels en Kadootjes heb ik gebruikt om vorm te geven aan deze kaart. Zelf vind ik hem heel erg leuk geworden en heeft hij ook al een bestemmingplan hihi! ojeee bij wie zal deze in de brievenbus vallen! hihi
Ik heb een groen stuk papier gesneden op 21 bij 20 cm en toen op de helft gerild, zodat de basis van de kaart de volgende afmetingen kreeg 21 cm bij 10. Hierop heb ik een laagje wit en design papier gemat. Daarna heb ik twee groene stroken gesneden en een laagje design papier gemat. één strook heb ik al op de kaart geplakt. Toen ben ik begonnen met het stansen van het grote rechthoekige vlak. Deze stans heb ik verlengd door 'm de eerste keer niet geheel te stansen en toen de stans een stukje verlegd, hierdoor is de rechthoek mooi lang geworden en vormt hij een prachtig kader.
Op dit kader heb ik weer een laagje design papier gemat (overlopend van groen naar blauw) en in z'n geheel op de kaart geplakt. Op het kader plakte ik vervolgens de andere strook.
Op de sketch kwam ook een cirkel voor en dit moest voor mij een mooie eyechatcher worden. Dit is gelukt, want de jarige mevrouw Eend zit prachtig te wezen op haar verjaardag tussen de mooie bloemen, terwijl de kleine eendjes aankomen rennen in het gras met ballonnen.
Dit alles heb ik natuurlijk eerst gestanst en uiteindelijk vorm gegeven op de kaart.
Ik stempelde nog passende teksten op de kaart en plakte voor de afwerking nog enkele gele pareltjes op in de linkerhoeken!

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges: 
 
Gebruikte materialen:
- Mallen:COL1428 (eendjes), COL1426 (graspol/bloemetjes), COL1425 (ballonnen), LR0360 (gras), CR1360 (cirkel) MFD071 (wavy round), MFD048 (Rectangle), double fun no.6 (touw ballon)
- Stempel: CS0985 (eendje voor jou/ eendje jarig)
- Papier: groen, wit, blauw, geel, roze, zwart, zand, oranje
- Design papier: PK9147 (aqua color), PK9140 (colourful)
- Overige:gele en paarse parels, roze/groene/blauwe en witte fineliner

Ook nog twee keer in de top 3 gekomen met het ondestaande kaartje, bij die Sketch Tanten en bij Fussy and Facy Challenge. Altijd leuk dat je kaartjes leuk gevonden worden, toch??!

Vanavond ga een blogronde maken en verder vandaag een beetje de was doen, hobbien en genieten van het mooie weer.
Ik ben benieuwd naar wat jullie van mijn "Eendjes" kaartje vinden! 

Fijne dag.

Liefs Kim

27 opmerkingen:

  1. wat een geweldig kaartje is het geworden leuk om zo de sketch uit te werken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hop, hop, wat een leuke kaart is dit geworden. Prachtig zoals de kuikentjes naar mama eend waggelen. Super gebruik gemaakt van de sketch!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke draai heb je aan de schets gegeven, Kim. Toevallig heb ik er net ook een kaart mee zitten maken (donderdag op mijn blog te zien). Wel heel leuk gedaan met de eendenfamilie!
    Ik ben voorlopig niet jarig, dus helaas komt hij niet naar mij toe☺☺
    Proficiat met je toppertje: 2x verkozen nog wel! Leuk voor je! Dank voor je deelname bij LMMS
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een schattige kaart heb je gemaakt met mama eend en haar kuikens. Ik heb de sketch al vaker voorbij zien komen, hij is echt leuk zoals jij hem verwerkt hebt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige eendenboel op je blog Kim, ik vind je kaart harstikke leuk.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh wat leuk allemaal op je kaart hier zal de ontvanger wel blij mee zijn.Gr.joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben helemaal weg van je eendjeskaart. Zo leuk. Jammer dat ik nog niet jarig ben.....
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh my-simply adorable! This is so sweet and creative. Thank you for sharing with us at The Paper Shelter.
    Amy-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief verjaardagskaartje Kim!
    Leuk met de eendjes...je hebt de sketch heel mooi verwerkt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart heb je gemaakt Kom!
    Grt van Judith fijne dag nog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart heb je gemaakt Kom!
    Grt van Judith fijne dag nog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellig en lief kaartje is het geworden Kim!! Fijn hè om lekker te knutselen met de regen op de ramen, kan ik altijd wel heerlijk van genieten.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Kim, hij is zo ontzettend leuk! Die stansen zijn ook zo gaaf. Ik heb ze, maar nog niet gebruikt. Erg, hè? En dan zie ik dit kaartje en denk: binnenkort maar eens gaan stansen...
    Dank je wel voor het meedoen bij K&K. En fijn dat het opgelost is met je fiets en dat het onder de garantie viel.
    Meevallertje!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met de eendjes.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such a cute card Kim, thanks for sharing with Inspiration Destination and we hope to see you again after our break in September. Wendy DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Owh deze ie echt zo schattig...toppertje!!!
    En leuk dat je mee doet met onze "alles mag" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT - Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schattig kaartje met de eendjes!

    Groeten,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie gezellige kaart! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuk! Mooi zoals je de mal verlengd hebt!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi, gorgeous card!
    Thanks for playing along with us at Mariannes Kreadivas and good luck,
    Hugs Nela

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Superleuke kaart heb je gemaakt met de sketch.

    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat schattig!! Ontzettend lief zo met de zachte kleuren.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schitterende feestkaart met mama eend en haar kleintjes, super gedaan Kim.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lovely card, such a sweet image. Thanks for joining us at creative inspirations this month.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh, wat een schattige kaart heb je gemaakt met mama eend en haar kuikens. Ik heb de sketch al vaker voorbij zien komen, hij is echt leuk zoals jij hem verwerkt hebt.


    บอลพรุ่งนี้

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim