Pagina's

dinsdag 25 juli 2017

The Owl

Hallo Allemaal!

Ik had een vrij, maar vol leuk weekend! 
Zaterdag een heerlijke dag gehad samen met mijn moeder.
We hebben om 7.30 uur de trein gepakt richting Groningen, 10.10 uur kwamen we aan. Heerlijk zitten kletsen in de trein, altijd gezellig met mamsie!
De hele dag hebben we samen geshopt, even geluncht en samen gegeten in de avond en toen hup hup weer 2 uur en 40 minuten terug in de trein met leuke aankoopjes. Jaja en ook een aankoopje gedaan bij de Pipoos.. hihi we hadden nog niet genoeg..hahaha, kennen jullie dat?? En van mam een haakpakketje gekregen van een eenhoorntje! Deze zullen jullie hier vast zien komen als ik hem gemaakt hebt.
Zondagmiddag even op bezoek bij een vriendinnetje, zij is bijna jarig en gingen daarom even bij haar langs, met een leuk hobby kadootje. Zij is ook erg actief met dezelfde hobby's, dus kunnen samen ideeën opdoen en uitwisselen. 
In oktober gaan we ook samen met onze creaties op een marktje staan.😊 
We zijn al volop bezig met de voorbereidingen.

Nu snel terug naar mijn kaartje! De basis van mijn kaart is oranje, waarop ik een laagje wit en design papier heb gemat. Daarna heb ik 3 verschillende witte stroken gesneden met verschillende afmetingen en voor daarop een maatje kleiner uit design papier. Deze heb ik vervolgens op de gewenste manier op de kaart geplakt. Daarna ben ik gaan stansen: het kader, het uiltje en de cactussen. De veertjes had ik zondag gestanst bij een vriendin. Daarna heb ik de onderdelen in elkaar geplakt, het stempeltje op het witte papier gestempeld en ingekleurd met mijn faber castell potloden. De randen van het afdrukje heb ik bewerkt met oranje inkt. Het kader heb ik met 3d tape op de kaart geplakt. De veertjes kregen een plaatsje in de linkerboven hoek en ook kregen de cactussen en het uiltje een plaatsje.
Verder heb ik nog links onder 3 pareltjes geplakt ter afwerking van de kaart.

Ik ben er zelf blij mee, ook al zijn het niet kleurtjes die ik snel pak, maar wel mooi vind. 
Het resultaat mag er wezen vind ik! Wat vinden jullie??

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges: 
Gebruikte materialen:
- Mallen: CR1412 (veren), CR1413 (cactussen), COL1357 (uiltje), LR0420 (frame)
- Stempel: GOR907420: NO 40 The Owl, EC0165 (ster op pot cactus)
- Papier: oranje, paars, geel, wit, groen, bruin, zand en zwart
- Design papier: PK9132 (La Provance), PK9148 (Boho Summer)  PK9147 (Aqua Color)
- Overige: paarse parels, witte fineliner, paarse memento inkt en faber castell potloden

Zometeen naar mijn werk, vanavond tennissen en daarvoor hoop ik een blogronde te kunnen maken.

Fijne dag.

Liefs Kim

21 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje Kim. Lieve kleuren. En wat gezellig om met samen met je mamsie te winkelen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig om samen met je mamsie (zo noemt mijn dochter mij ook!) naar de (grote) stad te gaan om te winkelen. Helemaal leuk dat je mensen om je heen hebt die ook knutselen.
    Gaaf om samen op een marktje te gaan staan.
    Je kaartje is mooi geworden en de kleuren zijn ook leuk!
    Leuk dat je weer met de challenge van LMMS meedoet!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke uildetails op je kaartje! groetjes Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie kaart Kim!
    Stempeltje is weer heel mooi ingekleurd.
    Altijd gezellig toch om samen met je moeder op pad te gaan.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je mag zeker tevreden zijn over deze kaart, hij is prachtig. Gezellig zo samen shoppen met je Moeder, en met je vriendin kletsen over de hobby.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gezellig hoor met je moeder op stap. Ik ben afgelopen zondag met mijn dochter naar Haarlem geweest. Ook zo`n leuke plaats om te winkelen. En ja.....ook even naar Pipoos ;) Hadden ze nou net de mal die ik nog niet had in de opruiming, feestje dus. Je kaartje is heel leuk. Zoveel te zien. Wat leuk dat je vriendin ook deze hobby heeft, veel knutselplezier voor de aankomende markt in oktober.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat klinkt allemaal erg gezellig Kim en wat leuk dat je samen met een vriendin op een creatieve markt gaat staan. Het duurt nog even dus kun je lekker op tijd aan de slag. Héél leuk zoals je op je kaart de items van het plaatje terug hebt laten komen op je kaart. Gorjuss is mooi ingekleurd vind ik, leuke kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Adorable. Thank you for sharing with us at Inspiration Destination. Hugs, Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely! Thank you so much for sharing this with us at Creative Inspirations. Good luck,
    Rene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een mooie kaart. In hou van paars, niet zozeer van oranje maar op deze kaart past alles mooi bijeen.
    Heel benieuwd naar je haakpakket. Ik ben ook knuffels aan het haken en ook ik heb net een nieuw setje van de pipoos! X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a beautiful card! I love the sweet owl die and those fabulous feathers. Love the cute cactus dies too. Fab use of your patterned paper too. So pretty. Thanks for joining us for our 'Patterned Paper' fun this week at Fab 'n' Funky. Hugs, Wends xoxo Fab 'n' Funky DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Stunning card Kim, cute image.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers challenge and i hope to see yoou again.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vanavond heb ik even een uurtje de tijd voor een snelle blogronde. Maar hier moet ik gewoon even stoppen. Want als er een Gorjuss dametje in mijn leeslijst verschijnt, dan gaan alle alarmbellen rinkelen.
    Je hebt er een super leuk kaartje van gemaakt. Het zouden ook niet de kleuren zijn waar ik als eerste voor zou kiezen, maar het ziet er echt waanzinnig goed uit.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi kaartje leuk die uiltjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schat van een kaart!
    Leuk dat je meedoet bij Crea Chicky's challenge blog
    Groetjes Geertje DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Really lovely card, Kim! Love all the details! Super cute cactus dies :-) Thanks for sharing your work with us at the Sweet Stampers Challenge.
    Hugs Marlene

    BeantwoordenVerwijderen
  17. A pretty card .Thank you for joining us at Aud Sentiments challenge good luck Ginny ♥
    Aud Sentiments
    My Blog As I do Rodos

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Och wie süß ist deine Karte! Einfach toll! Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Sweet Stampers Challenge. LG Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt. Gezellig dat je meedoet met de Challenge van Kleuren met potloden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Totally adorable!
    Thanks for playing along with us at Marianne Kreadivas!
    xx Nela

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk dat je meedoet bij Crea Chicky's challenge blog


    ดูหนัง

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je even een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat en neem graag een kijkje op je blog.

Liefs, Kim